FAEDAH SIMPAN EMAS

12:00 PM

Teks : Siti Zubaidah Ibrahim
Imej : Koleksi peribadi

Assalamua'laikum dan salam sejahtera.....

Entri sebelum ini ada Kak Bed bagitau yang tak berminat dengan barang kemas kan?Tapi macamana sekarang ini Kak Bed boleh terjebak pulak dengan kempen simpan emas pula.Pelik kan?

Semuanya bermula setelah Kak Bed sedar dan CELIK seluasnya mengenai POWER OF GOLD ini.Rentetannya kerana melihat bekas rakan sekerja yang telah berhenti kerja dan mampu menjana pendapatan hanya dengan SIMPAN EMAS dan fokus sebulan mesti simpan 1 gram.

Konsep masih sama dengan simpan duit kertas,Cuma bezanya tukarkan duit kertas tu kepada emas fizikal.Lihat saja perbandingan harga emas tahun 2000 dengan tahun 2015.Sangat berbeza kan? 

Macam tak logik kan?Mana ada simpan emas boleh dapat income?Beli kat kedai emas terpilih pun paling best dapat payung dan air mineral.Hahaha.Tapi itu la,sebab nak tau sangat sangat kan jadinya Kak Bed mencari guru.Bermula dari situ Kak Bed tak menoleh lagi.

Pelbagai sumber Kak Bed rujuk.Dari berguru dengan bekas rakan sekerja,Kak Bed mencari guru segenap penjuru.Bukan saja ilmu emas,tapi ilmu ilmu yang berkaitan agar Kak Bed dapat terus mendidik dan menyedarkan mereka mereka di luar sana tentang KEPENTINGAN SIMPANAN EMAS FIZIKAL

Kempen simpanan dari serendah 1 gram untuk 1 bulan dari Powergold.Biz sangat mendidik masyarakat kepentingan simpanan emas fizikal. Beroperasi dari Kedah dan dikilangkan oleh pengilang Amethyst di Penang,produk emas yang dikeluarkan amat berkualiti dan diterima gadaian/jualan balik di kebanyakan Ar Rahnu juga kedai emas terpilih.

Strategi pemasaran yang digunapakai amat membantu ramai masyarakat di luar sana untuk menjana pendapatan disamping menabung emas.Apa yang penting Kak Bed perlu fokus sebab Kak Bed bukan hanya mahu menambah nilai dalam hidup sendiri malah mereka mereka yang berada disekeliling Kak Bed.

Sedikit koleksi Kak Bed selama sebulan setengah bersama Powergold.Alhamdulillah


Suku Dinar Pertama


Hasil masa lelongan

Sudah COD kepada customer 


Berminat?Jangan lupa hubungi Kak Bed di:

Facebook : Siti Zubaidah Ibrahim
FB PAGE  : SitiBed Goldsaver
Email : puansitizubaidahibrahim@gmail.com
WhatsApp : 017-2015485



You Might Also Like

0 ulasan

Powered by Blogger.

Popular Posts

EMAS ANGGUN MUSLIMAH

Flickr Images